ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Mamunio produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
Wskazane prawo odstąpienia od umowy dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
– wypełniony formularz zwrotu.
Mamunio Joanna Młodynia, ul. Zielona 2 49-353 Zielęcice z dopiskiem ‘ZWROT’.
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
WYMIANA
Wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpienie od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.
Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży, skorzystaj z procedury zwrotu.
Towar wyślij przesyłką poleconą za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres:
Mamunio Joanna Młodynia, ul. Zielona 2 49-353 Zielęcice z dopiskiem ‘WYMIANA’.
W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze.
W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji.
REKLAMACJA
(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu!)
Wraz ze reklamowanym Towarem należy przesłać:
– oryginały (kopię) dokumentów zakupu
– wypełniony Formularz reklamacji
Zwracany Towar powinien być wysłany przesyłką poleconą za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, wyłącznie na adres:
Mamunio Joanna Młodynia ul. Zielona 2 49-353 Zielęcice z dopiskiem ‘REKLAMACJA’.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający nie uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Sklep zgłoszenia reklamacyjnego, dowodu zakupu i przesyłki z reklamowanym Towarem.
W razie uznania reklamacji, Towar wadliwy zostanie niezwłocznie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli naprawa lub wymiana Towaru nie będzie możliwa (np. z powodu wyczerpania nakładu) , Sklep na podstawie ustaleń z Klientem, zwróci Klientowi należność lub zaoferuje Klientowi inne, dostępne w Sklepie Towary. Koszty dostawy nowego lub wolnego od wad Towaru ponosi Sklep.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu reklamacji
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.